lørdag 24. februar 2007

Resultat av runde 5

Hver jurymedlem har to stemmer på 5% hver. Det var 98 som stemte i denne omgangen og derfor vil vi legge til 5 stemmer til det bidraget jurymedlemmen stemte på.






Muhren

Min førsta röst (stemme på 5% = 5 stemmer) går till:
"LO nr 1" av Cecilie Lundestad
Motivering;

Den visar verkligen kärlek..
Den känns så väl sammansatt, och har ett underbart lugn över sig..

Underbart!

Min andre stemme (på 5% = 5 stemmer) går til:
"LO nr 8" av Rita Elton
Med et modernt foto skapar du ändå en värme og kärlek runt temat mor - dotter. Det smittar av.

Snyggt jobbat tjejer!

Kram Linda




Dinnamor

Min stemme (stemme på 5% = 5 stemmer) går til:
"LO nr 7" av Oddbjørg Ringsby

Et utrolig flott og stemningsfylt bilde
og med en tekst som rammer det hele inn på en fantastisk måte.


Min andre stemme (stemme på 5% = 5 stemmer) går til:
"LO nr 2" av Hilde Røisehagen

Gjennomført lekker side som formidler
søskenkjærlighet på en fin måte.




Gyda

Jeg gir min første stemme (5% = 5 stemmer) til:
"LO nr 6" av Monica Sæterøy:

Jeg gir min andre stemme (5% = 5 stemmer) til:
"LO nr 8" av Rita Elton:



Takk til juryen!

Nok en gang må 4 fantastiske scrappere forlate oss, og vi takker dere masse for at dere ble med i konkurransen. Det har vært en glede og se alt flott dere skapet.

Mvh,
Geirun Riste
HobbyHimmelen


Resultat av runde 5:


LO 1 - 19 + 5 = 24 Videre (Cecilie)

LO 2 - 13 + 5 = 18

LO 3 - 10

LO 4 - 2

LO 5 - 19 Videre (Linda)

LO 6 - 17 + 5 = 22 Videre (Monica)

LO 7 - 7 + 5 = 12

LO 8 - 10 + 10 = 20 Videre (Rita)