lørdag 17. februar 2007

Resultat av runde 4

Hver jurymedlem har to stemmer på 5% hver. Det var som stemte i denne omgangen og derfor vil vi legge til stemmer til det bidraget jurymedlemmen stemte på.






Muhren

Min førsta röst (stemme på 5% = 5,5 stemmer) går till:
"LO nr 2" av Hilde Røisehagen og Linda Salte
Motivering;

Jag älskar stilen, lite slitet och lager på lager. Man kan tro att det handlar om samma kille, stor och liten. Det går knappt att se att LOene är gjorda av 2 olika personer.

Underbart!

Min andre stemme (på 5% = 5,5 stemmer) går til:
"LO nr 1" av Oddbjørg og Cecilie
Jag gillar färger, fotona och upplägget kommer bra fram.
Det är roligt att se hur man kan skapa en dubbel av 2 olika personer.
Snyggt jobbat!


Alla har gjort ett fantastiskt jobb, go girls!

Kram Linda




Dinnamor

Min stemme (stemme på 5% = 5,5 stemmer) går til:
"LO nr 4" av Kathrine og Kirsten

Min andre stemme (stemme på 5% = 5,5 stemmer) går til:
"LO nr 2" av Hilde og Linda

Jeg har sittet lenge og vel og lurt på hva jeg skal skrive som kommentar
til valgene mine men har funnet ut at jeg denne gang står over. Vet ikke
hva annet jeg skal si enn at disse to bidragene er de som peker seg mest
ut for meg.




Gyda

Jeg gir min første stemme (5% = 5,5 stemmer) til:
"LO nr 4" av Kathrine og Kirsten:

Jeg gir min andre stemme (5% = 5,5 stemmer) til:
"LO nr 5" av Rita Elton og Monica:

Og så vil jeg si til alle at denne runden var det virkelig tøft å stemme, jeg er utrolig imponert over hvor harmoniske og flott sammensatte LOer dere har laget sammen, godt jobba!


Takk til juryen!

Det er virkelig ikke lett å si hade til 4 fantastiske scrappere denne gangen.
Tusen takk for at dere ville være med og jeg håper vi får se mer av deres kreativitet fremover. Det gleder jeg oss til.

Mvh,
Geirun Riste
HobbyHimmelen


Resultat av runde 4:


LO 1 - 23 + 5,5 = 28,5 VIDERE

LO 2 - 20 + 11 = 31 VIDERE

LO 3 - 13 + 0

LO 4 - 19 + 11 = 30 VIDERE

LO 5 - 19 + 5,5 = 24,5 VIDERE

LO 6 - 20

Ingen kommentarer: