søndag 4. februar 2007

Resultat av runde 2

Hver jurymedlem har en stemme på 10%. Det var 129 som stemte i denne omgangen og derfor vil vi legge til 13 stemmer til det bidraget jurymedlemmen stemte på.





Dinnamor

Så utrolig bra dette jobbfellesskapet har fungert! Jeg er imponert over
alle de flotte LO`ene og over hvor ulike de er. Så mye flott man kan
få ut av to skisser! Gratulerer til dere alle sammen - godt jobbet


Min stemme (10% = 13 stemmer)går til LO`n:
"Playing for you" av Hilde Røisehagen og Laila Bøen med følgende begrunnelse:
Denne gangen går stemmen min til en dobbel LO som jeg syns har
funnet tonen med seg selv :) Sidene harmonerer utrolig godt sammen
- det er som jeg kan høre musikken og føle rytmen. Flotte detaljer
og kreative løsninger!





Muhren

Min röst (stemme på 10% = 13 stemmer) går till:
"Playing for you" av Hilde Røisehagen og Laila Bøen
Motivering;

Jag tycker inte att man kan se att det är 2 personer som har scrappat varsindel..utan man känner att dom är "i takt" med varandra, gillar att de har använt sig av liknande material båda två och att det på det viset har fått "ihop" LOn

Jag vill även lägga en kommentar på:
"Familjen är det viktigaste vi har" av Kirsten A og Rita Sf
Kan inte göra annat än att hålla med, och jag gillar verkligen fotona, såna familje foto skulle vara obligatoriskt att ta med sin familj. ;-) bra gjort!





Gyda

Jeg gir min stemme (10% = 13 stemmer)til:
"Stil" av Cecilie L og Kathrine T med begrunnelse:
Kathrine Tveiteras & Cecilie Lundstads gjør en perfekte match.
Utrolig fine og spennende LOer, og jeg er som vanlig en hund etter humor og skråblikk, så jeg digget spesielt mottoet deres. Fabelaktig, rett og slett.


I tillegg vil jeg gjerne få kommentere den flotte løsningen til Kjersti Bæverfjord og Rita Elton (bidrag 10), veldig spennende å se kontrastene og den flotte måten de utfyller hverandre. Disse sidene kunne ha stått ved siden av hverandre i mitt album i alle fall.



Vi gratulerer alle som var med i 2. runden for en fantastisk insats!

1- 21 stemmer (Videre)
2- 43 stemmer (Videre)
3- 12 stemmer (Videre)
4- 4 stemmer
5- 27 stemmer (Videre)
6- 16 stemmer (Videre)
7- 4 stemmer
8- 12 stemmer (Videre)
9- 16 stemmer (Videre)
10-13 stemmer (Videre)

Ingen kommentarer: