fredag 26. januar 2007

Juryens stemmer i auditionen

Hver jurymedlem har en stemme på 10%. Det var 181 som stemte i denne omgangen og derfor vil vi legge til 18 stemmer til det bidraget jurymedlemmen stemte på.
I tillegg har de kommentert ytterligere to av sine favoritter.




Dinnamor


Min stemme (10% = 18 stemmer)går til LO`n:
"tom" av Kathrine Tveiteras med følgende begrunnelse:

At en LO kan inneholde så lite og alikevel romme så mye! Bruken av den tomme
rammen og plasseringen på den mørke bakgrunnen er helt genial. Denne traff meg
rett i hjerteroten.

Jeg vil også kommentere:
Sove sammen av Silje Thomassen:
Nydelig stilren LO med et vakkert og talende bilde. Godt eksempel på at
det enkle ofte er det beste!

Fritt Fall av Siv Karin Svanes
Formidler stemning og følelse på en god måte gjennom gode bilder og den rene stilen.
Jeg føler friheten!




Muhren

Min röst (stemme på 10% = 18 stemmer) går till:
Lives favorittleker av Oggbjørg Ringby
Motivering;

Jag gillar att man scappar vardags kort, läckert att ta upp färgerna från leksakerna i banden.
Sen är jag mycket förtjust i att man gör egna dekorationer, blommorma är super..

Jag vil också kommentera:
Jules and the city av Ingunn Markiewicz
Fotot är så bra! Upplägget är enkelt men spännande på samma gång..
Riktigt snyggt!

Er det virklig vinter av Lene Bj

Härlig färg kombo till en vinter LO, snyggt med texten på ett transparant papper, och utklippta detaljer från ett mönsterpapper.




Gyda

Jeg gir min stemme (10% = 18 stemmer)til:
"Utforske skogen" avLinda Saltes LO med begrunnelse:
Jeg falt veldig for denne LOen, den harmonerer så godt i fargene og du har fått plass til mange bilder uten at inntrykket er rotete. Du har fått med mange uttrykk og Pyntet på den veldig balansert måte. Flott jobbet!


I tillegg har jeg lyst til å kommentere:

"Jules and the City" av Ingunn Markiewicz:
For en ren og lekker LO, med et virkelig flott bilde.
Lekkert plassert tekst!


"Første møte" av Ellen Solvik:
En ren og delikat LO som viser akkurat den kontakten og de følelsene første møte gir. Nydelig.






Vi takker alle som sendt inn bidrag og syns det er leit at ikke flere kunne bli med vidre. Det var et veldig høgt nivå og vi vet at det vært vansklig å bare avgi en stemme.


Her er de bidragen som går videre til neste runde.
Deres nye oppgave vil bli lagt ut i løpet av dagen.

Ingen kommentarer: