lørdag 3. mars 2007

Resultat av runde 6 (Semifinale)

Hvert jurymedlem har èn stemme på 10%. Det var 153 som stemte i denne omgangen og derfor vil vi legge til 15 stemmer til det bidraget jurymedlemmene stemte på.





Muhren

Min röst (stemme på 10% = 15 stemmer) går till:
Cecilie Lundstads "Iskaldt møte med snøen".
Jag tycker att den var underbart kreativ










Dinnamor

Min stemme (stemme på 10% = 15 stemmer) denne gangen går til::
Cecilie Lundstads "Iskaldt møte med snøen"
Her er det virkelig brukt trekanter!
Gjennomført og flott fullt ut etter kriteriene. Nydelige bilder. Virkelig en vakker side.










Gyda

Jeg gir min stemme (stemme på 10% = 15 stemmer) til:
Cecilie Lundstads "Iskaldt møte med snøen"
En utrolig LO - jeg har sjeldent sett en så utrolig flott gjennomført LO etter oppgaven, perfekt balansert, nydelige farger og flotte bilder, en helt super LO rett og slett. En LO som gir meg inspirasjon i tonnevis og som virkelig traff meg midt i scrappesjela!







Takk til juryen!

Denne gangen må to fantastiske scrappere forlate oss, og vi takker dere masse for at dere ble med i konkurransen. Det har vært en glede og se alt flott dere har vist oss.

Mvh,
Geirun Riste
HobbyHimmelen


Resultat av runde 6:


LO 1 - 65 + 45 = 110 Videre (Cecilie)

LO 2 - 25

LO 3 - 47 Videre (Monica)

LO 4 - 16



Ingen kommentarer: