lørdag 3. mars 2007

Finaleoppgave

Denne ukens oppgave er laget av juryen og vinneren av oppgaven blir årets scrappefeber-vinner!.

Oppgave:
Alt av stæsj, bokstaver og ellers annen pynt skal være hjemmelaget.
Formatet er valgfritt og leveres inn individuelt.

Bildefilen skal være 600 pixler i bredde og navnet på bildet skal hete sf_07_deltagernavn.jpg

Fristen for innleveringen er Torsdag 8. Mars klokken 24.00.

Er det noe dere lurer på så spør her i bloggen, så svarer juryen på spørsmålene her.

Lykke til!

9 kommentarer:

Cecilie sa...

Wehee! Kul oppgave, selv om jeg må langt inn i tenkeboksen nå ;). Bare vil forsikre meg om at vi kan bruke mønsterark og kartong uten begrensninger? Man kan lage pynt av mønsterark også?

Anonym sa...

Kjempe stilig oppgave. Gleder meg masse til denne.

Anonym sa...

Kanskje jeg er litt blond her nå. Altså, ingenting på siden skal være "kjøpt", eller kan man bruke f. eks kjøpt stæsj, og sette det sammen på nytt? F. eks bånd? Kan jeg bruke det? Har jo ikkje laget båndet selv. Må bare være helt sikker, før jeg setter igang.

Cecilie sa...

Regnes QK bokstaver som hjemmelaget? Er de "hjemmelaget" nok?

Kirsten sa...

Skal vi se-

mønsterark og kartong kan dere fråtse i.
Jeg vil si at hvis man gjør noe med det som er kjøpt, altså på en eller annen måte endrer det så det fremstår som noe hjemmelaget så er det helt greit.
QK-bokstaver syns jeg ikke er så veldig hjemmelaget naturell, men det er jo ting man kan gjøre med dem...

Kirsten

Anonym sa...

Hei igjen.
Får vi svar om bidraget er godkjent?

Ania sa...

*spent* på hva dere får til :)

Anonym sa...

håper dere har forståelse for at ikke alle har lyst å legge igjen adressen sin, jeg har stemt men altså ikke skrevet min adresse.

Anonym sa...

Enig med Anonymous.
Har stemt uten å legge inn navn og nummer.